Review Lamzac original by Fatboy

Van Fatboy mochten wij een Lamzac original uitproberen. Helemaal geweldig natuurlijk!

In de eerste instantie dacht ik dat ik hem vooral op de boot zou gaan gebruiken, ideaal op te ruimen omdat je hem zo klein op kunt vouwen. Maar omdat de boot nog niet af was nam ik hem eerst mee op vakantie.

We gingen op vakantie naar Italiƫ en zoals je misschien wel weet heb je daar vooral kiezelstranden. Wat was ik blij dat ik de Lamzac mee had. Terwijl ik andere mensen veel moeite zag doen (vaak zonder succes) om lekker te kunnen liggen, vulde ik de Lamzac met lucht en ging heerlijk liggen relaxen. Het vullen gaat vrij makkelijk als je eenmaal weet hoe het moet, daar had ik wel wat hulp van dit YouTube filmpje bij nodig ;). Zo snel als de jongen in het filmpje ben ik zeker niet maar binnen een minuut kunnen we heerlijk liggen.
video

We gingen op vakantie naar ItaliĆ« en zoals je misschien wel weet heb je daar vooral kiezelstranden. Wat was ik blij dat ik de Lamzac mee had. Terwijl ik andere mensen veel moeite zag doen (vaak zonder succes) om lekker te kunnen liggen, vulde ik de Lamzac met lucht en ging heerlijk liggen relaxen. Het vullen gaat vrij makkelijk als je eenmaal weet hoe het moet, daar had ik wel wat hulp van dit YouTube filmpje bij nodig ;). Zo snel als de jongen in het filmpje ben ik zeker niet maar binnen een minuut kunnen we heerlijk liggen.

Om een lang verhaal kort te maken, ik ben fan. Een ideaal ding, weegt weinig en is klein op te vouwen. Makkelijk te vullen en van goede kwaliteit dus je hebt er (hopelijk) lang plezier van. Mocht ik je overtuigd hebben, hier kun je je eigen Lamzac bestellen.

Populaire berichten