Jaaroverzicht 2015

Ook ik ontkom er niet aan, een jaaroverzicht. Gisteravond besloot ik op zoek te gaan naar de hoogtepunten van 2015. Dieptepunten waren er ook, gek genoeg maak je daar geen foto's van. En ze zijn ook te persoonlijk om te delen. Een beetje melancholisch word je wel van zo'n jaarafsluiting, ik wel tenminste. Dit zijn de foto's die voor mijn gevoel mijn jaar mooi samenvatten. Kijk je mee?
Carnaval mag niet ontbreken. Ik ging als bruid, nog nooit gingen er op een avond zoveel mannen op hun knieën voor me, wat zeg ik, überhaupt ging er nog nooit iemand voor me op zijn knieën ;)
Ik ging voor het eerst(!) skiën, Lies ook, ze was stukken beter dan ik. Maar wat heb ik genoten! In 2016 op herhaling.
We gingen naar Texel om lammetjes te knuffelen, het ultieme teken dat het voorjaar gearriveerd is.
In april werd Lies alweer vijf, dit vierde ze met een prachtige Rapunzel taart.
In mei gingen Tjerk en ik een lang weekend naar Barcelona. Ultiem genieten.
Bij thuiskomst pakten we de caravan in voor de rest van de meivakantie. Zoals je ziet was het niet alleen maar mooi weer die week in Enkhuizen. Maar dikke trui en kaplaarzen is ook kamperen!
Samen met Jennifer mocht ik een geweldige opdracht doen. Een huis stylen voor de verkoop. Ontzettend leuk om te doen!
We gingen maar liefst vier weken op zomervakantie, we pakten een flink stuk van de Franse westkust.
De meiden kleurden bij het waterpad ;)
En we gingen via het binnenland terug. Dit is Chateau Chambord. Een echte aanrader!
Juul haar neusamandel werd verwijderd (en het hielp niets...)
De tuin was mooier dan ooit (de bollen komen nu alweer op)
Juul vierde haar tweede verjaardag
Ik ging voor het eerst naar Meet the blogger, ontzettend genoten!
Ons huis stond in vtwonen, in het Duitse wohnidee en in een blad uit Frans Guyana
Ik maakte deze foto in de donkere duinen. Een van mijn lievelingsfoto's van dit jaar.
Er kwamen oude foto's van mijn vaders opa tevoorschijn. Ik ben nog aan het broeden op wat ik ermee ga doen.
In oktober waaiden we een weekend uit in Zandvoort

Met Daan ging ik naar de kerstmarkt in Maastricht, een heerlijk weekendje bijgekomen na flinke tentamenstress.
En zo sloten we het jaar af, met een kersthuis, kerstvakantie. Heerlijk bijgekomen met familie en vrienden om ons heen.
Wat vliegt zo'n jaar toch om, en dan alles wat ik niet benoemd heb, zoals het starten van mijn blog! Vreugde, verdriet, stress. Het was een hectisch jaar maar we sluiten hem met een goed gevoel af.

Morgen traditioneel oliebollen bakken en vuurwerk kijken, nog een gek weekend en dan begint maandag het 'gewone' leven weer. Wat zal het nieuwe jaar ons allemaal gaan brengen?

Het is mijn voornemen om in 2016 elke maand een maandoverzicht te maken, dat gaat me in ieder geval helpen bij mijn jaaroverzicht.

Lieve allemaal, een hele fijne jaarwisseling gewenst, geniet van oliebollen of cheesecake, vrienden en familie. Maak je niet druk om kleine dingen maar geniet!

Tot volgend jaar,
Liefs Ingeborg